Cei peste patru sute de participanti, deopotriva profesionisti si pasionati ai industriei publicitare din Romania, au depasit cu mult numarul locurilor disponibile in club. Prima ora a evenimentului a fost dedicata proiectiei a 70 dintre cele mai premiate spoturi la festivalurile de profil organizate anul trecut. Adunate in colectia Shots Grand Prix 2004, lucrarile prezentate au constituit un spectacol cu totul savuros pentru audienta atit de numeroasa. Surprinzatoare prin umor, strategie, calitate a detaliului, stare, personaje sau dialoguri, spoturile au stirnit urale si ropote de aplauze la AdBreak. Atmosfera AdBreak a fost sustinuta de Ballantine’s, in spiritul GO PLAY. Calitatea proiectiei a fost asigurata de echipa MaxMedia, unul dintre cele mai importante studiouri de productie video publicitara din Romania.In cea de-a doua parte a evenimentului, AdBreak s-a bucurat de prezenta a patru dintre cei mai prolifici directori de creatie ai ultimilor ani: Bogdan Naumovici ( Leo Burnett ), Lucian Georgescu ( balkanski.proiect/GAV ), Bogdan Manea ( Saatchi&Saatchi ) si Adrian Botan ( McCann Erickson ).
Joi, 27 ianuarie, in Music Club din Bucuresti s-a desfasurat prima editie AdBreak, un eveniment organizat de IQads.ro.
Articole similare
Parteneri
![Loading RSS Feed](https://www.money.ro/wp-content/plugins/wp-rss-retriever/inc/imgs/ajax-loader.gif)