La cât e evaluat Ferrari-ul de raliu al lui Mihai Leu. Este una dintre cele mai scumpe mașini din competițiile auto de la noi

 Marele nostru pilot campion Mihai Leu s-a întors pe circuitul auto după o perioadă în care s-a aflat din nou în spital, dar a ieșit din nou câștigător.
Starea de sănătate a multiplului campion de box și raliu i-a permis acestuia să fie în formă pentru prima sa cursă pe anul acesta, etapa de la Reșița. Traseu pe care și-a îmbunătățit recordul personal cu trei secunde.

Leu s-a întors pe circuit după o lung spitalizare

Starea de sănătate îmbunătățită a multiplului campion de box și raliu i-a permis să abordeze cu încredere etapa de la Reșița. Leu (55 ani), cunoscut pentru perseverența și pasiunea sa pentru competiții, a reușit să termine cursa cu un timp cu trei secunde mai rapid decât cel mai bun timp al său anterior, din 2018. Deși nu a fost suficient pentru a urca pe podiumul final, performanța sa a fost una remarcabilă.

Ferrari 458 Challenge: unul dintre cei mai scumpi bolizi din campionatul intern

La baza succesului său se află un fioros bolid pregătit pentru curse, un Ferrari 458 Challenge. Acest supercar, inițial destinat competițiilor non-marcă pentru clienții Ferrari, a fost transformat într-o adevărată bestie de circuit. Cu un motor V8 de 4.499 cc și 570 cp, Ferrari-ul lui Mihai Leu a fost modificat pentru a oferi performanțe mult superioare și manevrabilitate excepțională.

Valoare și performanță

Prețul inițial al unui Ferrari 458 Challenge se ridică la aproximativ 270.000 de euro. Însă, datorită configurațiilor electronice și aerodinamice specifice curselor auto, valoarea mașinii s-a dublat, ajungând la peste 500.000 de euro. Aceste modificări au transformat bolidul într-unul dintre cei mai scumpi și performanți din competițiile auto românești.

Bucuria revenirii

După cursă, Mihai Leu a împărtășit bucuria sa cu fanii și susținătorii săi: „Am încheiat cu bine etapa de la Reșița. Cu o mare bucurie în suflet. Au fost câteva luni lungi în care zilnic gândul meu era la revenirea în competiții. Am visat secundă de secundă la acest moment, iar azi am reușit. Prima mea cursă din 2024. Nu am venit la Reșița cu un obiectiv anume, dar m-am simțit excelent. Cel mai bun timp al meu pe acest traseu era în 2018, când am terminat în 2:18,721. Azi am fost mai rapid cu trei secunde. Totuși, nu a fost suficient să urc pe podiumul final, dar nici nu mai era nevoie”.

Leu, ”campionul indestructibil”

Mihai Leu continuă să inspire prin determinarea și pasiunea sa pentru sportul auto. Campionul român demonstrează că, indiferent de obstacolele întâmpinate, revenirea sa pe circuit este începutul unui nou capitol în cariera sa impresionantă.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed