Leo Burnett a obtinut cele mai multe premii la cea de-a doua editie Effie Awards Romania

Agentia Leo Burnett a obtinut 5 premii Effie si cele mai multe nominalizari dintr-un total de sapte campanii submise la cea de-a doua editie EFFIE Awards organizata in Romania.Premiul Gold EFFIE a fost obtinut de Leo Burnett la categoria „Bunuri de folosinta indelungata” pentru una dintre cele mai cunoscute campanii realizate in 2004: campania „Razboiul stelelor” pentru Teletech, client Altex.Doua distinctii Silver EFFIE au fost obtinute la categoria „ Produse non alimentare” pentru campania Bonux „Tanti Maria-Lemon Freshness Initiative”, client Procter&Gamble Romania si la categoria „Media & Divertisment” pentru campania Antipa „Nu se uita usor”, client Muzeul Antipa.Leo Burnett a mai castigat doua Bronze EFFIE la urmatoarele categorii: „Media&Divertisment” pentru campania „Cititori mai inteligent„ realizata pentru Academia Catavencu si la categoria „Bauturi non alcoolice” pentru campania Prigat Nectar, client Quadrant Amroq Beverages.„Rezultatele obtinute la Effie 2005 sunt doar o validare a studiului AdMarket.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed