Leo Burnett a realizat campania de relansare a ziarului Cotidianului

Leo Burnett Romania a realizat campania de imagine pentru relansarea ziarului Cotidianul, acum parte din grupul de presa “Academia Catavencu”.Campania cuprinde 3 spoturi TV (clip 1, clip 2, clip 3) si se deruleaza incepand cu data de 15 noiembrie pe TVR 1, Prima TV, Realitatea TV, B1 TV, National TV. Au mai fost create 3 machete de presa (vezi macheta 1, macheta 2, macheta 3) si 3 spoturi radio (spot 1, spot 2, spot 3).Despre ideea creativa si despre mesajul transmis de aceasta campanie ne ofera detalii Carmen Calugareanu, Senior Copywriter in cadrul Leo Burnett.“Intr-un context in care presa este suspectata de angajare politica, era oportuna (re)lansarea pe piata a unui ziar care sa-si afirme si sa-si sustina independenta, transparenta, sinceritatea.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri