LOWE FACE VARSARE DE SANGE PENTRU SELECTIV !

Incepand cu luna mai, Lowe deruleaza campania de imagine a revistei “SELECTIV in constructii si amenajari”, un ghid practic, “de conversatie”, pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuintaObiectivul principal al campaniei „Instincte ucigase”create de Lowe este sa pozitioneze revista Selectiv ca pe un produs unic, complementar revistelor de specialitate deja existente si nu concurent cu ele. Selectiv nu invata cititorul cum sa isi construiasca sau sa isi amenajeze singur casa, ci ii ofera minimul de cunostinte necesare pentru a putea colabora eficient cu profesionistii, fara sa fie pacalit.Campania contine o componenta puternica de print ( Santier, Baia si Mistria ), un spot radio si conceptul grafic al site-ului www.revistaselectiv.ro.“Ideea creativa a pornit din experienta personala a Vioricai (Clientul), care a trecut prin chinurile iadului cand si-a construit propria casa.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri