Magazinele de îmbrăcăminte din SUA scad preţurile, ca urmare a reducerii cumpărăturilor de către americanii îngrijoraţi de inflaţie

Recent, Gap a devenit un nou retailer care a raportat o scădere a cumpărăturilor de îmbrăcăminte de către clienţi, în trimestrul al doilea, afirmând săptămâna trecută că vânzările nete au scăzut cu 8% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, până la 3,86 miliarde de dolari.

La începutul acestei luni, directorii giganţilor americani Walmart  şi Target au oferit reduceri mari de preţuri la îmbrăcăminte.

Gap ”a luat măsuri pentru a reduce secvenţial inventarul, a reechilibra sortimentele noastre pentru a satisface mai bine nevoile în schimbare ale consumatorilor”, a declarat Katrina O’Connell, director financiar al Gap, într-un comunicat.

Reducerile mari de preţuri la articole de îmbrăcăminte, în special la Old Navy, au afectat marjele companiei.

Magazinele Old Navy nu au reuşit să vândă anumite mărimi şi stiluri, în timp ce Gap s-a luptat cu dezechilibrele în cazul unor mixuri articole, inclusiv ”topuri şi pantaloni scurţi casual”, a spus O’Connell.

Cumpărătorii ar putea vedea mai multe promoţii, pe măsură ce compania va continua să efectueze inventarul.

Vânzările comercianţilor de îmbrăcăminte şi accesorii din SUA au scăzut în mare parte. Pe parcursul celor 12 luni până în iulie, acestea au înregistrat o creştere medie de la o lună la lună de doar 0,2%, conform datelor Biroului de Recensământ.

La Hollister, linia cu preţuri mai mici a Abercrombie and Fitch, vânzările au scăzut cu 15% în trimestrul al doilea, comparativ cu anul trecut, a declarat joi compania, din cauza schimbării tendinţelor. Vânzările Abercrombie au crescut cu 5%.

Săptămâna trecută, Victoria’s Secret, Urban Outfitters şi Kohl’s le-au spus analiştilor, în cadrul teleconferinţelor pentru discutarea rezultatelor trimestriale, că cumpărătorii cumpără doar anumite tipuri de articole de îmbrăcăminte.

Companiile nu au dat exemple specifice, dar o căutare pe site-ul Victoria’s Secret a arătat cumpărătorii Victoria’s Secret cumpărând sutiene la reducere la  achiziţia a două produse, pentru 52 de dolari, în timp ce linia PINK pentru cumpărători mai tineri părea să aibă probleme în a vinde o pereche de joggeri de 52,95 dolari.

Urban Outfitters şi Victoria’s Secret au spus că vânzările sunt în scădere pentru mărcile adaptate consumatorilor mai tineri.

Linia PINK a Victoria’s Secret a înregistrat vânzări de îmbrăcăminte dificile, în comparaţie cu marca Victoria de lenjerie intimă şi de dormit a companiei.

Cumpărătorii tineri, mai puţin înstăriţi, ai Urban Outfitters, au renunţat să cumpere articole la preţ complet şi au aşteptat ”promoţii înainte de a cumpăra”, a declarat marţi CEO-ul Urban, Richard Hayne.

Kohl’s a spus că vânzările de îmbrăcăminte pentru juniori au scăzut în trimestrul al doilea, deoarece modelele erau ”prea la modă, nefiind suficiente elementele de bază”. Îmbrăcămintea pentru femei a depăşit alte categorii.

Walmart şi Target s-au luptat ambele să vândă articole de îmbrăcăminte care au sosit cu câteva sezoane întârziere şi reduc agresiv preţurile.

Target a declarat săptămâna trecută că un punct luminos a fost „creşterea semnificativă” a vânzărilor de îmbrăcăminte pentru femei la modă.

Jessica Ramírez, analist senior de cercetare la Jane Hali and Associates, a declarat că a observat reduceri mari la mărcile Gap şi Old Navy, în timp ce marca superioară Banana Republic, care vinde îmbrăcăminte elegantă de birou, a vândut mai multe articole de îmbrăcăminte la preţuri obişnuite.

Macy’s şi Kohl’s au spus că cererea a fost solidă pentru un aspect elegant şi îmbrăcăminte pregătită pentru lucru.

Kohl’s a spus că stilurile ”casual ridicate” pentru femei şi bărbaţi au realizat performanţe peste aşteptări, pe măsură ce mai mulţi oameni s-au întors la muncă.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed