Martin Kováč, country manager Etarget Slovacia, este noul preşedinte al Comisiei SEMPO

SEMPO, o organizaţie internaţională non-profit care reuneşte companii şi profesionişti din industria SEM (Search Engine Marketing), pune accent oe cercetare, promovarea SEM, creşterea bazei de resurse şi crearea unei reţele vaste de profesionişti care să le permită colaborarea şi găsirea de noi oportunităţi.

„ETARGET este prima companie din Europa Centrală şi de Est care a aderat la această organizaţie, devenind membru al SEMPO din anul 2006. Sunt încântat că am ajuns primul preşedinte al comisiei SEMPO care provine din această regiune şi, mai ales, având în vedere calitatea de reprezentant al unei companii foarte importante în nouă ţări din zona ECE”, a declarat Martin Kováč.

Pentru România, considerăm că SEMPO poate fi o oportunitate de dezvoltare şi una dintre principalele resurse internaţionale de know-how la dispoziţia profesioniştilor. De asemenea, credem că va avea un impact pozitiv şi că va ajuta la creşterea semnificativă a industriei de marketing în motoarele de căutare”, a adăugat Kováč.

Martin Kováč este absolvent al Universităţii de Economie din Bratislava, licenţiat în finanţe, servicii bancare şi investiţii. Din octombrie 2002, a fost sales manager pentru ARBOmedia Slovacia, unde s-a ocupat de vânzarea spaţiilor publicitare atât pentru presa scrisă, cât şi pentru televiziune şi internet. A mai lucrat ca marketing manager pentru Slavonia Bratislava. În prezent, deţine funcţia de country manager pentru Slovacia.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed