MONEY EXPRESS: Magiunul de Topoloveni bate la porţile Europei

Diana Stanciulov şi mama ei, Bibiana Dolores Stanciulov, cele două femei din spatele businessului de la Topoloveni, cred că miza cea mare este întoarcerea la export, de această dată cu un produs finit, nu cu magiun vrac. De precizat că din 2001 până anul trecut, magiunul de Topoloveni a fost exportat la butoi, ca materie primă, iar începând cu acest an businessul a fost orientat către piaţa internă.

“Creăm un brand, îl promovăm în România şi apoi în străinătate şi după aceea ieşim cu el la export”, sintetizează Diana Stanciulov strategia prin care speră să cucerească piaţa europeană. “În această lună, Comisia Europeană va lua în discuţie acordarea denumirii de indicaţie geografică protejată la nivel european”, spune tânăra, care între timp caută canale de distribuţie în ţările Uniunii Europene.

Despre planurile celor două femei, dar şi părerile unor consultanţi independenţi, citiţi în săptămânalul de business MONEY EXPRESS.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed