Compania aeriana va lansa campania de imagine internationala in toamna“All for this one moment / Totul pentru acest moment” – cu acest mesaj central Lufthansa va lansa la nivel international, incepand cu luna septembrie, o noua campanie de imagine. Continutul campaniei se va axa pe subiecte precum inovatia, calitatea si increderea. Scopul sau este de a crea o atractie emotionala pentru brandul Lufthansa si de a pozitiona Lufthansa ca fiind “o companie de incredere”. “Clientii nostri asociaza numele Lufthansa cu cea mai inalta competenta in domeniul aerian, cum ar fi: calitatea excelenta a ofertei, inovatia, reteaua internationala a rutelor Lufthansa, experienta tehnica, siguranta si incredere”, a explicat Thierry Antinori, Vicepresedinte de Vanzari al Companiei Aeriene Lufthansa AG.Daca in ultimii ani accentul a fost pus pe promovarea preturilor – datorita conditiilor economice generale – prin noua abordare publicitara Lufthansa doreste sa accentueze atributele marcii si sa sporeasca notorietatea brandului pe pietele strategice.Din punct de vedere creativ, campania este construita pe urmatoarea idee: un cuplu dormind linistit la bordul unei aeronave face perceptibil sentimentul de siguranta si incredere de a zbura cu Lufthansa.
Noua campanie de imagine Lufthansa: ”Totul pentru acest moment special”
Articole similare
Parteneri
![Loading RSS Feed](https://www.money.ro/wp-content/plugins/wp-rss-retriever/inc/imgs/ajax-loader.gif)