Noua sticla Bergenbier este promovata printr-o campanie semnata Leo Burnett

Campania de lansare a noii sticle Bergenbier este realizata de agentia de publicitate Leo Burnett si dezvaluie noua identitate a unei marci puternice sustinuta de binecunoscutul slogan “Prietenii stiu de ce”.Despre modul in care se realizeaza comunicarea Bergenbier, explica Carmen Calugareanu-Deputy Creative Director: “Brieful suna foarte clar: sa comunicam noua sticla Bergenbier. Isi doresc barbatii ceva nou, le place schimbarea? Da! Cand? Tot timpul! Chiar si in ziua nuntii. Astfel am reusit sa comunicam un mesaj destul de uzitat in publicitate, intr-o maniera noua.”Spotul „Mireasa” a fost produs de Multimedia Est si regizat de Radu Muntean.Spotul este difuzat din 14 aprilie pe posturile de televiziune: ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport si este sustinut de o campanie in presa, de executii outdoor si POSM.Echipa Leo Burnett care a lucrat la realizarea proiectului este alcatuita din: Bogdan Naumovici-Creative Director; Carmen Calugareanu – Deputy Creative Director; Stefan Vasilachi – Art Director; Roxana Dumitru – New Business Director; Alina Floroian – Brand Communication Supervisor; Razvan Matasel – Research & Strategic Planning Director; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director.Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed