Noul spot Tide, 100% mai creativ, poarta semnatura Leo Burnett Romania

Procter&Gamble Romania comunica noua promotie Tide “Acum cu 10% mai mult” printr-o campanie tactica realizata de agentia de publicitate Leo Burnett.Promotia se concretizeaza intr-o executie TV intitulata semnificativ “Atlasii” difuzata pe principalele posturi de televiziune: Pro Tv, Antena 1, Acasa TV, Prima TV, TVR 1, TVR 2 si Realitatea TV.Despre conceptul creativ al noului spot Tide povesteste Claudiu Dobrita, Copywriter in cadrul Leo Burnett:“Acum cu 10% mai mult, gratuit. Asa suna brieful, in esenta. Pentru un spot la detergenti e destul, s-ar parea. Dar pentru ca unii dintre noi se incapataneaza sa creada ca poti si merita sa faci advertising de calitate indiferent de categoria in care se afla produsul, si pentru ca am avut alaturi un client care a crezut si crede ca abordarile creative sunt si cele care vand, am ales sa evitam cararile batatorite si sa venim cu o ilustrare neobisnuita, surprinzatoare a unui beneficiu cat se poate de simplu.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed