Obezitatea la copii si publicitatea

0

Un raport al Kaiser Family Foundation, o organizatie non-profit din Statele Unite ale Americii, afirma ca cresterea ingrijoratoare a obezitatii la copiii americani se datoreaza publicitatii la care sunt expusi acestia.Campanii de publicitate elaborate care se adreseaza copiilor promoveaza in special dulciuri, sucuri carbonatate si snacks-uri. Acelasi raport afirma ca timpul mediu pe care copiii il petrec in fata televizorului sau a altor canale media este de 5,5 ore, ceea ce limiteaza timpul pe care si-l petrec jucandu-se afara. In 2003, doar pe televizor, copiii au fost bombardati cu 40.000 de mesaje publicitare.Victoria Rideout, vice presedinte al fundatiei Kaiser, a declarat ca studiul ridica semne de intrebare in ceea ce priveste contributia mediei in general la aceasta problema, nefiind clar daca copiii ar trebui sa stea mai putin in fata televizorului, daca cantitatea de reclame targetata catre copii ar trebui redusa sau daca ar trebui sa existe campanii mai ample care sa promoveze o nutritie sanatoasa.

Citeste mai mult