1 aprilie, ziua păcălelilor. Ce farse au făcut giganţii internetului

Cei de la Google s-au grăbit să marcheze ziua de 1 aprilie şi au început încă de duminică cu păcălelile. Astfel, ei au postat un clip video ce anunţa că YouTube se închide începând cu miezul nopţii şi formarea unui juriu menit să desemneze cel mai bun clip publicat de la lansarea site-ului, care îşi va anunţat verdictul… în zece ani.

 

Citeşte aici mai multe despre „închiderea YouTube”.

O altă păcăleală, aparţinând tot celor de la Google anunţa lansarea unui serviciu de căutare a informaţiilor pe bază de miros. Sub forma unui scurt film de prezentare, câţiva programatori care lucrează la Google arată un nou serviciu pe care compania urmează să îl implementeze.

Tot inginerii de la Google au anunţat că au avut nevoie de şase ani de muncă intensă pentru a aduce puţină culoare în universul e-mail-urilor şi au lansat Gmail Blue, o versiune a celebrului e-mail Google, în care toate opţiunile, butoanele, textele şi linkurile sunt colorate în albastru.

 

La rândul lor, utilizatorii Google Maps au putut să aplice astăzi un „filtru pentru comori” în motoarele lor de căutare, fapt care le-a permis să vadă lumea prezentată într-un stil diferit, inspirat din Antichitate.

 

Twitter a făcut la rândul său un anunţ „major”, dezvăluind faptul că va începe să îi taxeze cu 5 dolari pe lună pe utilizatorii care doresc să folosească vocale în mesajele lor.

 

Nu doar GOOGLE se ţine de şotii. Site-ul BridgetoGantry.com, care se adesează pasionaţilor de curse pe circuit anunţă vânzarea circuitului german Nurburgring către un cumpărător nord coreean misterios.

 

Acesta ar fi declarat că după o perioadă în care circuitul german va fi replicat în Coreea de Nord, Nurburgring va fi demolat. Chiar dacă se ştie că Nurburgring nu se află într-o situaţie financiară de invidiat, cu siguranţă dispariţia sa nu este o opţiune.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed