“Pasionatul” – o metafora despre Dacia Service semnata Graffiti BBDO

Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Dacia Service intitulata “Pasionatul” – o metafora subtila sugerand intr-o maniera inedita pasiunea si profesionalismul angajatilor service-urilor autorizate Dacia. Brieful campaniei suna simplu: service-urile autorizate Dacia ofera servicii de calitate prin intermediul personalului specializat. Conceptul creativ a dezvoltat mesajul pe ideea ca la Dacia Service lucreaza cei mai pasionati mecanici, pasiunea lor fiind sustinuta si de conditiile exceptionale de lucru. Campania se adreseaza in principal posesorilor de autoturisme Dacia dar si ai altor marci, obiectivul fiind de a-i convinge sa aleaga serviciile oferite de reteaua Dacia Service.Cele doua executii – spot TV si macheta de presa – dezvolta conceptul “cei mai pasionati mecanici lucreaza la Dacia Service”.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri