Știrile zilei din advertising – Silver Effie Winner

» [Studiu de caz] Silver Effie Winner: Grolsch – „Change the city with creativity”, creata de Arsenoaiei & Matasel
Campania „Change the city with creativity” le-a adus lui Grolsch si agentiei Arsenoaiei & Matasel un premiu important la Romanian Effie Awards 2012: Silver Effie-ul castigat a fost singurul premiu acordat anul acesta in categoria David vs. Goliath,… [citeste »]

 

» [Studiu de caz] Silver Effie Winner: SMURD – The Chase, creata de CohnandJansen JWT
Campania „Goana”, creata de CohnandJansen JWT pentru SMURD, a fost premiata cu Silver Effie la categoria Non-profit / pro bono, public service campaigns. Avand ca scop strangerea fondurilor necesare achizitionarii unui avion echipat pentru situatii de… [citeste »]


» [Studiu de caz] SABRE Awards Winner: Varta – „Indestructibila”, creata de THE PRACTICE
Campioni la skandenberg, bloggeri si jurnalisti s-au intrecut in a gasi modalitati de a-i veni de hac unei lanterne Varta care s-a dovedit, in ciuda incercarilor creative, indestructibila. Provocarea lansata de THE PRACTICE a generat rezultate peste asteptarile… [citeste »]

 

» [Cannes Report] Vedere de pe Coasta de Azur de la Sebastian Olar (McCann Erickson)
A inceput Cannes Lions 2012. Cu drag publicitar, dar si pentru ca Romania nu participa anul acesta la campionatul european de fotbal, toti publicitarii ramasi acasa, in special colegii din agentiile shortlistate stau ca pe jar si simt canicula mai ceva… [citeste »]


» Noua identitate vizuala Ad Libitum, semnata de Firestarter
Firestarter a realizat identitatea vizuala a cvartetului de coarde Ad Libitum, informeaza un comunicat emis de agentie. Noua identitate vizuala a fost creata in contextul lansarii primului album (“Primus”) in noua componenta (Alexandru Tomescu… [citeste »]

 

» [Studiu de caz] Silver Effie Winner: Wash & Go – „Green up your Stores”, creata de Leo Burnett & Target
O promotie in traditional trade, avand ca premiu principal plata intretinerii pe timp de iarna, i-a adus clientului Wash & Go o crestere a vanzarilor si a distributiei de cateva ori mai mare decat cea anticipata, rezultat recunoscut cu un premiu Silver… [citeste »]

 

» Dorinta secreta a tatilor de a avea baieti, in primul spot Dacia Lodgy semnat de BBDO
Dacia Lodgy se pozitioneaza ca o masina potrivita familiilor numeroase si lanseaza azi la nivel regional un spot creat de Graffiti BBDO. Pentru a accentua faptul ca noul model este destinat familiilor numeroase, spotul ilustreaza o familie in drumurile… [citeste »]

 

» Amir Kassaei (Worldwide Chief Creative Officer DDB), noul presedinte Art Directors Club Europa
Amir Kassaei, recent numit Worldwide Chief Creative Officer DDB, il inlocuieste pe Johannes Newrkla in functia de Presedinte al ADC*E, informeaza un comunicat emis de Millenium People. Planurile lui Amir Kassaei includ transformarea ADC*E intr-o forta… [citeste »]

 

Aceste stiri au fost furnizate de IQads – Totul despre publicitate | www.IQads.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed