PREMIILE AD’OR 2004

Dupa evaluarea unui numar de 368 de lucrari ale celor mai importante 30 de agentii, juriul Ad’Or a hotarat.Agentia anului – Leo BurnettCampania anului – Leo Burnett, brand Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea „Nu se uita usor” Campania consta in clipuri TV: Graffiti si Terasa, 4 printuri publicitare: Cainele, Papusi, Muraturi si Oase si 2 spoturi radio: Gasteropodul si Pachidermul.Cel mai bun spot TV – Leo Burnett, brand Academia Catavencu, lucrarea Smart Readers Cel mai bun Ad de Presa – Leo Burnett, brand Muzeul National De Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Cainele Cel mai bun Outdoor – Graffiti BBDO, brand Guinness, lucrarea Positive Cel mai bun spot Radio – McCann / Creative Services, brand LOTO 6/49, lucrarea Spring Depression Premiile Ad’Or 2004 pentru – Cel mai bun spot TV intr-o categorie:1.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed