Saatchi & Saatchi se antreneaza impreuna cu Sensiblu pentru a celebra “eternul feminin”

Saatchi & Saatchi lanseaza o noua campanie tactica pentru Sensiblu.Dezvoltarea si testarea creatiei s-a finalizat cu o noua campanie tactica intitulata „Atrenamentul” ce se va desfasura in perioada 13 februarie – 31 martie. Campania are ca suporturi media TV, presa scrisa (reviste de lifestyle; ghiduri TV), Internet si materiale promotionale dispuse in farmaciile Sensiblu.Spotul TV are ca punct de plecare sarbatorile ce rasfata femeia (Sfantul Valentin, 1 Martie si Ziua Femeii). Pentru aceste sarbatori, femeile se pregatesc sa primeasca un cadou, mesajul principal al campaniei fiind – “In Sensiblu, gasesti cadouri potrivite pentru femeile din viata ta”.« Intr-o epoca in care nu mai exista demult personaje ca Dulcineea sau Julieta, cand sub balcoane nu se mai aud acorduri de chitara, ci eventual vibratiile vreunui subwoofer schelalaind cate o manea dezacordata, exista totusi o reminiscenta a timpurilor in care femeii i se aduceau omagii si ofrande.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed