SOLUTII MODERNE, OFERITE DE SEGA & FANE

„Solutii moderne, oferite de profesionisti, la probleme vechi de cand lumea” este conceptul pe baza caruia duetul creativ Octavian Segarceanu (ex-McCANN) si Stefan Voloaca (ex-Lowe) au dezvoltat noua campanie TV pentru Romstal, proiect derulat prin agentia McCANN-ERICKSON. Octavian Segarceanu (Sega) – ex-deputy creative director McCANN – a optat pentru o cariera independenta incepand cu septembrie 2003, oferind servicii de conceptie reclame si regie de spoturi publicitare. Avand 8 ani experienta in publicitate, Sega a lucrat 7 ani la McCANN, unde a creat publicitate pentru clienti mari precum Coca-Cola, Connex (Xnet) sau Nestle. Printre cele mai importante lucrari ale sale se numara doua spoturi TV sociale („Batatorul” – copilul care nu vrea sa bata covoare – si „Fetita si umbrele” – fetita care vede umbrele parintilor transformandu-se in doi monstri infricosatori), prima campanie integrata ATL+BTL din Romania pentru lansarea Xnet cu ajutorul extraterestrilor in 1999, campania aniversara Connex la 6 ani (personalitati marcante romanesti vorbind despre ceea ce faceau la 6 ani).Sega a semnat regia unor spoturi precum „Greierasul si Telefonul” pentru Connex, „Refugiatii” pentru Ministerul Internelor, serie de reclame promotionalepentru Coca-Cola („Recolta de premii”, „Mini-primavara”, „Cabriolete pentru fete” etc.), serie de reclame pentru Sprite („Biciclistul”, „Jackasses”, „Taranul”, „Salvarea”, „Saritorii de pe bloc”), „Catzelushul iubaret” pentru Frontline.Stefan Voloaca (Fane) – ex-creative director Lowe Lintas – a infiintat in 2002 studioul de creatie Brandstorming, deruland proiecte pentru Unilever, PhilipMorris, Mega Image sau Danone.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed