Sony a lansat o nouă serie de notebook-uri Vaio

Sony România a înregistrat anul trecut o cotă de 3% pe piaţa locală, în creştere cu un procent faţă de anul precedent, a declarat pentru MONEY.ro Cătălin Neagu, marketing manager Sony Vaio, care a citat un raport IDC.

“Credem că prin noua colecţie de notebook-uri Vaio vom eroda cota de piaţă a HP şi Toshiba, competitorii noştri tradiţionali”, a spus Neagu, care a apreciat că 3% este o cotă de piaţă bună, în condiţiile în care Sony s-a poziţionat până acum pe segmentul de piaţă premium.

Vezi specificaţiile tehnice ale noilor laptopuri Sony Vaio

Printre notebook-urile lansate astăzi de producătorul japonez se află şi un model care se poziţionează pe segmentul mediu de piaţă, Vaio EB, cu un preţ de până la 3.3000 lei.

Piaţa de notebook-uri a scăzut anul trecut cu 35% din punct de vedere cantitativ, a declarat Neagu.

Sony a obţinut anul trecut în România vânzări în creştere cu 20% din punct de vedere al numărului de unităţi Vaio vândute şi o creştere de 25% din punct de vedere al vânzărilor.

Sony este producător de sisteme audio, video, de comunicaţii şi tehnologie a informaţiei şi are aproximativ 170.000 de angajaţi în întreaga lume.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed