Tuborg Royal Export -cea mai eficienta bere din 2004- revine in forta cu o noua campanie print

Cea mai eficienta bere din 2004 – Tuborg Royal Export, castigatoarea Argintului la Effie Awards 2005, categoria bauturi alcoolice, revine incepand din 8 aprilie cu o noua campanie de print semnata de Graffiti BBDO.„Sloganul deja consacrat «Arata ce poti» capata noi valente in campania de print 2005: este mai agresiv, mai cosmopolit, mai subtil si mai «incorect politic» in sensul bun al cuvantului. Si asta pentru ca cele 6 (deocamdata) machete de presa si-au propus sa evidentieze foarte clar diferenta dintre lumea Tuborg Royal Export (TREx) si lumea «celorlalti». Sub imaginea aparent inofensiva a unei reclame comparative se ascunde o declaratie de independenta si inteligenta“ explica Bogdan Mirica, Group Creative Director Graffiti BBDO.Campania se desfasoara in presa scrisa, in principal reviste al caror public-tinta se inscrie in profilul consumatorului de Tuborg Royal Export: barbati cu varste intre 28 si 39 de ani, independenti, inteligenti, puternici, cu incredere in fortele proprii, lideri in grupul lor de prieteni.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri