Unirea se intoarce

Ati ghicit: Gogu si baietii s-au intors, fara bascula de data asta, insa cu un tarnacop in plus. Agentia NextCap, care a produs ambele spoturi, a pastrat aceeasi abordare. Oameni reali, filmari in strada, aducand in prim plan probleme cu care se confrunta toata lumea: trafic si problemele aferente (in primul spot) si starea precara a drumurilor (in Unirea 2).Intr-un fel, reclamele Unirea au devenit un fel de Big Brother al reclamelor, realitatea parca izbindu-te in fata cu miros de asfalt incins, bautura ieftina si argou de cartier. Desi personal nu sunt o fana a acestui gen de reclame (vorba lui Seinfeld – “daca vroiam sa vad un reality show, demontam ecranul televizorului si ma uitam inauntru”), probabil ca rezultatele obtinute au determinat reprezentantii Eurocafe (producatorul Unirea) sa continue pe aceeasi linie.Spotul care ruleaza acum pe TV este poate chiar mai amuzant decat prima parte (finalul cel putin), cu un umor destul de negru pe alocuri.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri