Vaca “Sanatate!” evadeaza, in pijama, de la Spitalul Coltea

Cow Parade este arta si distractie pentru mase. Copiii se indragostesc instantaneu de simpaticele vacute, pe adulti ii distreaza, toata lumea zambeste. Nu pot fi ignorate, nu lasa pe nimeni rece. Este cel mai mare eveniment de arta publica din lume. Iar pentru sponsori poate fi advertising in toata regula, numai ca pe un suport nou, surprinzator, spectaculos. Vaca “Sanatate!” realizata de artistul plastic Vera Solomon si agentia CapNext a fost adoptata de LaborMed Pharma si a devenit mascota proaspat lansatului brand de portofoliu LPH.In lume, sponsorii au folosit “fara mila” vacile ca medii de comunicare cu publicul: si-au exprimat valorile (banci, hoteluri), obiectul de activitate (gradini zoologice, posturi de radio, organizatori de evenimente), si-au facut reclama la produse (marmelada, vin, gentile Luis Vuitton, Wringley Double Mint, Harry Potter de catre Warner Bros), au transmis diverse mesaje sociale („Fasten your seat belt!”), si-au facut locatiile mai atragatoare (shopping mall-urile, restaurantele), brandurile foarte cunoscute (telefonie) s-au folosit si de acest mediu de comunicare ca sa comunice cu publicul.Vaca „Sanatate!” este un pacient care paraseste spitalul: s-a facut bine, nu-i mai e locul in spital si gaseste de cuviinta sa plece pe fereastra; imbracata in pijama ea escaladeaza zidul pe o franghie improvizata din cearsafuri legate intre ele.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed