WHAT DO WE SPEAK?

Ne simtim nedreptatiti la tot pasul. Suferim pentru ca sintem la marginea geografica, sociala si economica a lumii civilizate, traim cu speranta in mai bine, pastrind injuriile in gind si rictusul in coltul gurii. Tratind cu sictir „portile Orientului”, marii producatori auto s-au imbracat „subtire” pentru sezonul toamna-iarna sau si-au scos de la naftalina imaginile de mai an. Privim si primim piine si circ sub forma de spoturi tv, aplaudam „colectiile” reciclate, ca doar second handul nu e trend, ci mod de viata pe la noi.M-a durut sufletul sa vad spotul Peugeot 206 – „Love Me” in calupurile publicitare actuale. Ce-i drept, ideea si executia geniala nu s-au alterat, n-au cazut in desuetudine odata cu trecerea timpului, dar alt spot mai vechi, din vremea cind faceau biciclete, n-au gasit? Daca la Peugeot avem oldie but goldie, Renault Megane da „Sopranos” la tot cartierul.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed