Britanicii elogiază „Avatar”, considerând pelicula lui Cameron „un film cum nu s-a văzut vreodată”

Buget de 240 de milioane de dolari pentru realizarea filmului şi încă aproximativ 260 de milioane cheltuieli de marketing, estimează The Telegraph. Uriaşa investiţie, fără precedent în istoria cinematografiei, a meritat, însă, până la ultimul cent. „Avatar” i-a lăsat pe britanici cu gura căscată şi are toate şansele să facă la fel în restul lumii, anunţându-se de pe acum una dintre peliculele favorite la Oscarurile de anul viitor.

„Tehnologia dezvoltată de Cameron în acest film este formidabilă, efectele speciale sunt remarcabile, astfel că o pereche de ochelari din plastic este tot ceea ce îi trebuie spectatorului pentru a fi transportat într-o altă lume”, mai scriu jurnaliştii de la The Telegraph.

O lume reprezentată, în metafora 3D a lui Cameron, de o planetă îndepărtată numită Pandora, o lume ale cărei cadre au avut nevoie, fiecare în parte, de câte 100 de ore de muncă de animaţie.

Într-un titlu ce amestecă inspirat admiraţia, invidia şi umorul englezesc, The Guardian titrează despre „Avatar”: „N-ar trebui s-o spunem, dar e foarte bun”.

Iar BBC punctează eliberarea pe care a trăit-o Cameron la terminarea filmului, după aproape patru ani de muncă neîntreruptă, veniţi după alţi 10 în care cineastul a aşteptat, cu scenariul în mână, tehnologia care să poată urni proiectul.

Actriţa americană Sigourney Weaver spunea, într-un interviu publicat de The Guardian înaintea premierei, că „Avatar” va determina publicul să îşi dorească, de acum încolo, altceva atunci când intră în sala de cinema.

Filmul va rula şi în România, din 12 decembrie.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed