Business Standard, în competiţie cu Herald Express şi Marca

Dedicată designului şi brandingului, ediţia din acest an a XMA Cross Media Awards va premia cele mai bune proiecte de strategie de branding şi design care combină canalele digitale cu printul, în ideea integrării mărcii.

Potrivit lui Jochen Dieckow, director de cercetare la WAN-IFRA, în contextul schimbărilor puternice din industria media, editurile de ziare s-au extins de la un singur produs la mai multe canale, cu scopul de a atrage noi categorii de public şi de a majora audienţa finală.

"Editurile deservesc acum mai multe canale, de la ziare la online, mobil şi chiar evenimente şi încearcă să segmenteze şi să targeteze diferite produse şi servicii, pentru a atinge mai multe grupuri-ţintă", a explicat Jochen Dieckow, unul din membrii juriului.

Aceeaşi idee este susţinută şi de alt membru al juriului, Mario Garcia, cel mai cunoscut specialist în concept de presă, care spune că grupurile media promovează în prezent cel mai bun mediu, pentru a transmite cel mai bun mesaj. În condiţiile aglomerării pieţei media cu o multitudine de platforme de comunicare care expun consumatorii o avalanşă de noi mărci, recunoaşterea unui brand a devenit crucială ca un publisher să se distingă, a explicat Dieckow ideea competiţiei din acest an.

La rândul său, Hans Peter Janisch, director internaţional în cadrul Society for News Design, partenerul competiţiei în acest an, susţine necesitatea remarcării unui brand pe mai multe platforme, în ideea loializării cititorilor. Câştigătorii XMA Cross Media Awards vor fi anunţaţi marţi, la Viena.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed