Ce mai omoară Google zilele astea

Google a pus capăt serviciului de publicitate Google Tags, care era adresat firmelor  mici. Pentru o taxă de 25 dolari pe lună, comercianţii locali puteau cumpără  un tag galben şi câteva cuvinte despre ofertă, fotografii, meniuri sau linkuri către site-ul lor. Google Tags a fost interconectat cu Google Places acum aproximativ un an, după ce fusese testat câteva  luni.

 

Google  le-a trimis un e-mail comercianţilor care foloseau Google tags şi i-a anunţat că în data de 29 aprilie serviciul nu va mai funcţiona.

 

Google Tags nu este singurul serviciu sacrificat de Google. Google Video, odinioară rival de temut al YouTube, şi-a primit şi el sentinţa.

 

Serviciul nu va  mai  fi disponibil tot din data de 29 aprilie. Utilizatorii sunt încurajaţi să-şi  descarce fişierele şi să le reîncarce pe YouTube.

 

De fapt, Google a tăiat posibilitatea de urcare a fişierelor video prin Google Video încă din mai 2009, dar videoclipurile  existente au putut fi accesate până în prezent.

 

Citeşte pe Techcrunch  scrisoarea Google către utilizatorii serviciului Video.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed