Cum face promovare un consilier de la Agricultură

“Vrem să câştigăm încrederea consumatorilor, care pot astfel să ne găsească oricând. Este o metodă preluată din Austria, unde există obiceiul ca, în cazul unor firme cu tradiţie, să apară pe etichetă fotografia celui care a înfiinţat compania”, a declarat pentru Business Standard Andrei Gyemant. El spune că firma Oleomet din Giurgiu, specializată în producţia de ulei din floarea-soarelui presat la rece, este singura fabrică cu activitate industrială din sector care apelează la această modalitate de marketing. Doar pentru piaţa internă şi numai în cazul uleiului de floarea-soarelui la sticle de un litru şi doi litri. Pentru livrările în Israel, unde este exportată în mare parte producţia, “nu mai merge cu poză, deoarece acolo legislaţia este alta”, declară Gyemant.

Oleomet are o capacitate de producţie de circa 30 de tone pe zi, uleiul fiind vândut sub brandul Valahia. Compania are semnat cu o firmă din Israel un contract, demarat în 2008 şi care se va derula pe mai mulţi ani, pentru o cantitate de 20.000 de tone de ulei.

“Israelienii aduc materia primă, seminţele de floarea-soarelui din Bulgaria, unde fac producţie agricolă. Le aduc la Giurgiu pentru procesare, deoarece este mai convenabil pentru ei, în condiţiile în care cea mai apropiată fabrică în Bulgaria era la o distanţă de 150 km de Ruse’’, a precizat Gyemant.

Oleomet produce ulei presat la rece din seminţe de floarea-soarelui, porumb, rapiţă, dovleac etc. Piaţa uleiului este estimată la aproximativ 250.000 tone de ulei anual, cu o valoare de peste 200 mil. euro. Principalii producători sunt Bunge, Argus Constanţa, Cargill România şi Prutul Galaţi.

Consilierul în Ministerul Agriculturii, Andrey Gyemant, fost director al fabricii de ulei Muntenia Bucureşti, lucrează în timpul liber în calitate de specialist la Oleomet, o companie din Giurgiu

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed