În an de criză Proffice aduce pe piaţă brandul premium de cafea şi expresoare: POLTI

După intrarea pe piaţa de arhivare, Proffice a câştigat drepturile de distribuţie în România pentru un brandul de cafea şi expresoare: POLTI.

POLTI este unul dintre cei mai cunoscuţi producători mondiali de aparate de cafea şi cafea capsule şi va fi reprezentat în România, în calitate de importator oficial, de către compania RTC Proffice.

“Într-un an de criză, ne continuăm dezvoltarea. Companiile de distribuţie din Occident au introdus acest serviciu în portofoliu, iar veniturile generate au ajuns la 30% din rulajul lor total. Conceptul nostru de business are la bază ideea de ofertă completă de produse destinate biroului, iar din poziţia de lider al acestei pieţe ne adresăm tuturor celor 15.000 de clienţi, cu un serviciu ce completează gama noastră office. POLTI înseamnă, în acest moment, cea mai bună oferta de cafea pe acest segment, cu un preţ de 20-25% sub preţul mediu al pieţei şi aparate de cafea pe care le oferim gratuit în folosinţa companiilor”, precizează Relu Cirjan, CEO Proffice.

POLTI este de peste 40 de ani pe piaţă şi brandul a fost asociat încă de la început cu inovaţia: în 1978, Franco Polti, preşedintele fondator al organizaţiei, inventa primul fier de călcat cu boiler separat pentru uzul casnic. Cinci ani mai tarziu, cu Vaporetto, grupul Polti a creat o noua piaţă, aceea de curăţare a casei cu puterea aburului la 120ºC. În 1999, Polti inventează primul aspirator cu filtru de apă ECCO, iar în 2005 dezvoltă un nou proiect pentru producţia şi distribuţia de maşini de cafea cu capsule, astfel s-a brevetat Crema Express.

“Asocierea cu POLTI se datorează puterii lor de a inova” – explică intrarea brandului în portofoliu Relu Cirjan, CEO-ul Proffice. “Potenţialul pieţei din România depăşeşte, după estimarile noastre, 10 milioane de euro şi avem încredere ca POLTI ne poate asigura în următorii 2 ani o cotă de 10% din această piaţă de cafea-capsule destinată birourilor”.

Brandul POLTI va fi prezent, în urmatoarele săptamâni, în toată reţeaua de distributie Proffice, cu ajutorul promovării prin noul catalog anual de produse, inclusiv în reţele de hipermarketuri, cafeaua fiind disponibil şi pentru consumul casnic.

Proffice este liderul naţional în distribuţia de birotică-papetarie, fiind una dintre diviziile Grupului RTC. În 2009, Proffice a avut o cifră de afaceri de 34.3 milioane euro şi a fost una dintre cele mai active business-uri de pe piaţa românească, investind 5 milioane euro în construirea celui mai mare depozit de produse office din Europa de sud-Est. Tot în 2009, Proffice a intrat pe piaţa de distrugere securizată de documente, obţinând franciza Reisswolf (unul dintre cei mai importanţi jucători din Europa), extinsă apoi în 2010 şi în domeniul arhivării de documente.
Pentru 2010, Proffice estimează un rulaj cu 17% mai mare faţă de 2009.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed