Jean de la Craiova, investitor pe piața berii! Speră să dea lovitura cu un brand de bere austriacă francizat oficial în România. ”Costă mult!”

Jean Dumitrache, alias solistul de muzică de petrecere cunoscut drept Jean de la Craiova, investitor pe piața berii din România.

 După mai bine de 35 de ani de cântat la paranghelii autohtone, cântărețul vrea să ”răcorească” iubitorii genului său muzical și cu un sortiment de bere nou pe . Nu este propria sa băutură și a investit o avere într-o franciză austriacă. Cântărețul confirmă că este aproape de a definitiva și un punct de producție, îmbuteliere și spațiu logistic.

Jean de la Craiova, investitor pe piața berii din România! Am stat mult după o franciză din Austria, de la o bere mare, renumită în lume și mulțumesc că am reușit să o primesc. Am deschis fabrica, am și clienți. Ca bănuți, costă mult, dar mulțumesc că am terminat”, spune solistul (54 de ani) despre prima sa mare afacere după ani în care principala investiție au fost cazinourile și jocurile de noroc.

Jean de la Craiova, care își asortează publicitar un cunoscut refren al său – ”Ce inimă de gheață”- cu berea rece, este convins că nu va avea lipsă de clienți pentru distribuția sortimentului de bere pe care mizează. Manelistul este convins că business-ul în care a investit este unul sigur și bun și nu-și mai încape în piele de fericire că a reușit să deschidă producția chiar înainte de venirea sezonului cald. Asta în ciuda scăderii consumului de bere la nivel național în ultimii ani datorită creșterii costurilor de producție și scăderea puterii de cumpărare.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed