JO-2018: Munchenul a pus pe pasă argumentul forte – 22 miliarde de euro

După o zi în aer liber, la Garmisch-Partenkirchen şi Koenigssee, respectiv la siturile probelor de zăpadă şi de alunecare, cei 11 experţi ai CIO conduşi de suedeza Gunila Lindberg au revenit pe înserat în atmosfera luxoasă a hotelului Bayerischer Hof, pentru o şedinţă de audieri consacrate aspectelor financiare, marketingului şi tehnologiei candidaturii.

 

Echipa financiară a Munchen-2018 cuprinde experţi independenţi şi guvernamentali, prezentând studii care evaluează piaţa de sponsoring sportiv germană la 2,6 miliarde euro anual, în progres în fiecare an de 6,3 la sută, adică aproape 22 miliarde de euro între 2013 şi 2020.

 

Uwe Ellinghaus, unul dintre principalii şefi de la BMW, marcă muncheneză parteneră a candidaturii, a declarat emisarilor CIO că ‘Germania a fost fără discuţie piaţa cea mai dezvoltată din lume pentru sporturile de iarnă’ şi că Munchen-2018 ar putea ‘deveni cea mai preţioasă piaţă’.

 

Joi seara, după ce au parcurs şi alte astfel de cifre, membrii delegaţiei au participat la un dineu oferit de cancelarul Angela Merkel.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed