Mars înlocuieşte cunoscutele ”spokescandies” M&Ms cu actriţa Maya Rudolph, după critici din partea dreptei conservatoare americane

Purtătorii de cuvânt actuali sunt o echipă de mascote M&Ms din desene animate, care au reprezentat marca în reclame şi alte materiale de marketing din anii 1960.

La începutul anului trecut, marca de bomboane a actualizat desenele animate şi marketingul său, rebranduind fiecare mascota cu o nouă poveste de fundal, îmbrăcăminte şi personalitate, pentru a fi mai incluzive.

M&M verde, de exemplu, a atras anterior critici pentru că a fost comercializată ca fiind prea sexy, aşa că compania a schimbat cizmele cu toc până la genunchi cu adidaşi şi a pus mai mult accent pe valorile ei feministe.

”Orange” a devenit o mascotă plină de anxietate, iar compania a adăugat un nou M&M violet, care a fost conceput pentru a reprezenta incluziunea.

Schimbările au atras atenţia conservatorilor, inclusiv a moderatorului Fox News Tucker Carlson, la momentul actualizării şi din nou în ultimele săptămâni, unii susţinând că transformările sunt un alt exemplu de agendă liberală care a mers prea departe.

”În ultimul an, am făcut câteva modificări la iubiţii noştri purtători de cuvânt. Nu eram siguri dacă cineva va observa. Şi cu siguranţă nu ne-am gândit că acest lucru va sparge internetul. Acum am înţeles – chiar şi pantofii unei bomboane pot fi polarizanţi… Prin urmare, am decis să facem o pauză pe termen nedefinit”, a declarat M&Ms într-o declaraţie de luni, pe Twitter.

M&Ms nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii suplimentare.

Rudolph a spus că va lua locul mascotelor chiar înainte de evenimentul publicitar cheie de la Super Bowl:

”Sunt o iubitoare de-o viaţă a bomboanelor şi simt că este o mare onoare să mi se ceară să fac parte dintr-o campanie a unui brand atât de legendar”, a spus ea într-un interviu acordat luni pentru NBC.

Reprezentanţii lui Rudolph nu au răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

În decembrie, Mars a anunţat că va reveni în lista de reclame la Super Bowl, cu un spot de 30 de secunde în timpul jocului din 12 februarie.

Compania a prezentat un fragment din reclamă cu o imagine a celor şapte personaje M&M ale sale, pe un teren de fotbal.

”Cea mai recentă campanie extinde munca noastră dedicată de-a lungul ultimului an, dar îşi are rădăcinile într-un nou teritoriu creativ şi abia aşteptăm ca fanii noştri să vadă ce este pe cale să se desfăşoare”, a declarat directorul de marketing Gabrielle Wesley într-un comuncat de la acea vreme.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed