modu, cel mai uşor mobil din lume, în oferta Vodafone România pentru 59 de euro

Telefonul, fost prezentat iniţial în cadrul Mobile World Congress din Barcelona şi este distribuit de către compania TDT Distribution, care va reprezenta marca în România, Polonia, Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia şi Croaţia.

Telefonului îi pot fi ataşate o serie de accesorii, care-i completează funcţionalităţile, precum cameră foto de 3,2 mega pixeli, cu blitz, pedometru, cu funcţii multiple sau o ramă foto, care permite inclusiv vizionarea de filme, cu suport pentru majoritatea extensiilor video.

Preţul fără conectare a telefonului modu este de 129 Euro, TVA inclus.

Rama foto poate fi achiziţionată pentru 94 de euro. Cu ajutorul portului USB inclus, în memoria internă a ramei foto se pot încărca fişiere MP3, jpg şi video, inclusiv în formatul DivX.
 
În magazinele Vodafone România, telefonul modu va fi oferit, iniţial, cu următoarele accesorii:

  • Modu Xpress Jacket, un accesoriu care adaugă o tastatură completă alfanumerică telefonului. Tastatura este oferită gratuit, promoţional, primilor 1000 de clienţi.
  • Modu Night Jacket, la un preţ de 64 de Euro (TVA inclus), transformă telefonul într-un telefon dotat cu o cameră de 3,2 Mp şi flash încorporat.
  • Modu Mini Jacket, la un preţ de 34 Euro (TVA inclus), oferă trei variante de culoare, adaugă tastatură alfanumerică.
  • Modu Sport Jacket, un accesoriu de 54 Euro (TVA inclus), destinat activităţilor sportive, vine echipat cu o bandă elastică ce il face uşor ataşabil la nivelul braţului. Dispune de funcţii de măsurat caloriile arse, distanţa parcursă şi viteza medie, precum şi un numărător de paşi – pedometru.

Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 23,8% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2009 iar venitul mediu pe utilizator a scăzut cu doi euro, în timp ce numărul clienţilor este în creştere.
 
Numărul clienţilor operatorului de telefonie mobilă a crescut cu 128.000, ajungând la 9.663.000.

Abonaţii reprezintă 38.4% din baza totală de clienţi

Clienţii serviciilor pe bază de abonament au reprezentat 38.4% din baza totală de clienţi a Vodafone România, iar cei ai serviciilor preplătite 61.6%, în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2009, comparativ cu 37.48% si 62.52% în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Aceasta corespunde unei creşteri anuale de 0.9% a numărului de abonaţi.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed