PhotoHotel – franciza româno-franceză cu expansiune rapidă în Europa – face primii pași spre expansiunea globală

Au început de la zero, fără să realizeze, cei mai mulți dintre ei, că ceea ce a fost la început doar visul și pasiunea lor ar putea deveni, la un moment dat, și visul altor antreprenori. Astfel a început și povestea brandului PhotoHotel, în anul 2008, când cei doi fondatori Florin Răzvan Castravete și Ramzi Abichou au decis că este momentul să aducă o imbunătățire în experiența turiștilor veniți în vacanță. De la acel moment și până acum se pot număra 14 ani, timp în care conceptul s-a impus pe piața europeană, devenind lider în domeniul fotografiei hoteliere. 

PhotoHotel este astăzi brandul care le oferă turiștilor experiențe unice și care reușește să deschidă anual peste 200 de locuri de muncă însoțite de cursuri specializate pentru tinerii care  vor să devină fotografi hotelieri. 

Anul 2008 a fost pentru istoria conceptului anul curajului și al încrederii. Echipa era alcătuită din doar 4 persoane și colabora cu 2 structuri hoteliere, dar se bucura de aprecierea celor cu care interacționau, iar clienții primeau cu brațele deschise experiențele pe care le oferea brandul. 

În 2009, anul recunoașterii, nenumărați antreprenori și-au manifestat interesul de a deschide companii ce aplică conceptul și standardele PhotoHotel.  Noile colaborări, diversificarea și îmbunătățirea serviciilor au făcut ca brandul să înregistreze recunoaștere în cât mai multe colțuri ale Europei. Până în 2012, PhotoHotel accesează structuri hoteliere din Creta, Andaluzia și Egipt. 

Perioada imediat următoare, cuprinsă între 2012 și 2020 stă sub semnul provocării. Cu forțe și cu planuri noi care vizau expansiunea într-un ritm alert, PhotoHotel reușește să depășească cu succes și cu pierderi minime contextul pandemic, dovedind faptul că este o companie care se dezvoltă constant și care urmează să ofere în  continuare experiențe de neuitat turiștilor, precum și job-uri și experiențe de neuitat angajaților la nivel internațional.Conceptul este primit cu entuziasm în hoteluri din Insula Lanzarote, Rodos, Insulele Canare și Malta. 

Imediat după pandemie, anul 2021 a fost, pentru PhotoHotel, anul consolidării. Pandemia le-a oferit șansa de a aduce îmbunătățiri pentru buna funcționalitate a conceptului. Modificările au vizat sistemul de management în cadrul echipei de fotografi de la hotel, sistemele de bonusare dar și calitatea aparaturii folosite. La bază, toate au urmărit ca fotografii PhotoHotel să lucreze în cele mai bune condiții și să beneficieze de avantajele unui job internațional.

În prezent lider european, PhotoHotel are în vedere extinderea continentală  prin intermediul partenerilor existenți, dar și dincolo de granițele Europei prin sistemul de francizare avantajos pe care l-au construit. Un total de 280 de unități hoteliere sunt vizate pentru a deveni  parte din povestea PhotoHotel până în 2026, iar din ce în ce mai mulți directori de hotel sunt dornici să transmită către clienții lor valorile și principiile brandului. 

Sistemul de franciză pe care s-a construit brandul PhotoHotel este unul care are la bază dorința de a nu vinde doar o franciză, ci un stil de viață și un total de experiențe pentru cei care aleg calea antreprenoriatului. Astfel, un viitor parteneriat promite un stil nou de viață, aproape de mare și de peisajele uimitoare; un business unic, cu o piață concurențială redusă și cu o rată rapidă de amortizare a investiției. Capacitatea de a avea control deplin a supra business-ului tău, dar și a cifrelor înregistrare sunt aspecte care îi motivează pe tinerii antreprenori să își înceapă povestea de succes alături de PhotoHotel. 

„ Francizarea PhotoHotel s-a întâmplat natural, iar calitatea serviciilor și extravaganța conceptului au fost pilonii care au contribuit în mod esențial la expansiunea noastră europeană. Ne-am propus să nu renunțăm la principiile care ne-au transformat într-un brand consacrat în industria hotelieră internațională, iar valori precum inovația ca stil de viață,  capacitatea de analizare a progresului în business și unicitatea emoțiilor pe care reușim să le transmitem, vor face întotdeauna parte din fundația PhotoHotel. 

Viitori parteneri francizați nu trebuie să se – încadreze – într-un tipar, pentru că la PhotoHotel îmbrățișăm diversitatea și spontaneitatea. În schimb, business-ul se adresează cu precădere celor care sunt în căutarea schimbării, care răspund afirmativ provocărilor și care vor să dețină controlul surselor proprii de venit accesând un model de business sigur și testat. Experiența în industria ospitalității poate face, desigur, diferența în ceea ce privește succesul francizei. Totuși, indiferent de experiențele profesionale anterioare, le oferim suport constant și training-uri de specialitate celor care aleg să își dezvolte propriul concept PhotoHotel.”  – – Florin Răzvan Castravete, co-fondator PhotoHotel

Avantajele unei francize care este apreciată și validată internațional sunt de necontestat, iar procesul de accesare și deschidere a afacerii gravitează în jurul instruirii viitorului partener. În procesul ghidat de către echipa PhotoHotel sunt incluse prospectări ale posibilelor destinații, simulări ale planului de afaceri, dar și partciparea activă a francizatului în cadrul unei structuri hoteliere. Astfel, printr-un training care presupune îndeplinirea tuturor sarcinilor de lucru dintr-o zi obișnuită, francizatul dobândește o perspectivă reală asupra conceptului, dar și asupra provocărilor cu care viitorii săi angați se pot întâlni. 

Franciza PhotoHotel îndeamnă la respectarea standardelor pe care le-am impus în cei 14 ani de activitate. Viitori francizați vor –juca- diferite roluri, chiar pe teren, pentru a înțelege mai bine ce presupune activitatea pe care o vor coordona. Calitatea serviciilor, relațiile productive și oneste cu managerii de hotel dar și cu angajații sunt doar câteva dintre lucrurile pe care ne dorim să le aducem în lumină în această etapă a implementării francizei. Pentru toate celelalte activități, care nu presupun neapărat interacțiunea umană, am ales să facem investiții care să le permită accesul la softuri performante, care să automatizeze cât mai mult din procesele ce stau în spatele afacerii. Credem în oamenii care ne aleg și pe care îi alegem și ne bazăm pe ei pentru a duce valorile PhotoHotel în lume. ”  – Florin Răzvan Castravete, co-fondator PhotoHotel

În următorii 10 ani se preconizează o dezvoltare incredibilă a turismului la nivel global, iar acest fapt se bazează pe tiparele comportamentele ale turiștilor care, în ultima perioadă, sunt în căutarea celor mai exotice destinații turistice. Încheierea contextului pandemic îi determină să caute variante de relaxare, iar zonele care au fost profund afectate de restricționarea turismului în anii trecuți, depun eforturi pentru a-și relua activitatea. Conceptul PhotoHotel este unul care a fost îndrăgit de către directorii hotelurilor prestigioase la nivel internațional tocmai prin valoarea pe care o aduce experienței turiștilor. Accesarea francizei este un proces amplu, care aduce cu sine o bună pregătire și înțelegere a afacerii. 

Alex Donici este partener francizat PhotoHotel în Grecia, iar decizia de a-și porni propriul business a venit la câțiva ani după ce lucrase în domeniul hotelier. 

„Franciza PhotoHotel a reprezentat șansa de a-mi trăi viața după bunul plac, alături de familia mea, în Creta. Îmbunătățirile pe care echipa de managament  le-a făcut anual mi-au permis să mă pot bucura de evoluția business-ului meu fără griji. Mai mult, am reușit să accesez în fiecare an noi structuri hoteliere și să îmi pot scala afacerea astfel încât sursele mele de venit să se majoreze. PhotoHotel este în sine o experiență unică, dar ipostaza de partener francizat îmi dă șansa să mă bucur de adevăratele oportunități pe care brandul le oferă. 

Cu un ecosistem de business complet digitalizat și un nume recunoscut peste hotare, PhotoHotel  trasează premisele unei dezvoltări globale. Destinațiile exotice precum Gran Canaria, Mallorca, Corfu sau Tenerife sunt doar câteva dintre cele în care PhotoHotel înregistrează performanțe uimitoare. 

Anu 2023 va fi  pentru concept anul culegerii roadelor, căci sunt vizate alte 150 de noi structuri hoteliere, iar planurile brandului nu se opresc în Europa: același nume răsunător se va auzi în hotelurile spectaculoase din America, Africa sau Asia. 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed