PICATURA STRIKES BACK

In calupurile publicitare de mai an, ma delectam copios urmarind invazia de norisori purtatori de mesaj semiotic. Telefonia mobila, Prigatul domnului din Brasov, Orbitul la pescuit, Philadelphia – oriunde aruncai privirea, totul se comunica cirrus, cumulus, stratus sau nimbus, „dupe buget” sau aspirationalul marcii. Spre toamna s-a instalat dictatura „puterii” si daca-ti incordai putin auzul, puteai sa beneficiezi de „puterea alintaromei”, a „culorii” Policolor, a „seductiei” Coffeeta, a „fructelor” si-a „laptelui”, pe principiul sampoanelor 3 in 1, dar mult mai generos dezvoltat .Din primavara a redebutat „picatura ce lipeste”, cu incasii ei frenetici. Mi-am zis – „Ok, Picatura strikes back!”, asumindu-mi riscul unei caderi nervoase, dar neanticipind avalansa ce urma sa vina.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed