QAB investeste intr-o noua campanie de promovare Prigat. Executiile sunt semnate de Leo Burnett

Recenta campanie Prigat care anunta prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti produsa in Romania si care se desfasoara sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie”, se imbogateste cu noile spoturi TV “Pescarul” si “Salteaua” si cu vizualul “Balena”care va fi sustinut in executii print, outdoor precum si de materiale la punctele de vanzare.Spotul “Pescarul” prezinta imaginea unui pescar amator, care asteapta linistit, pe mare, sa prinda ceva. Brusc este lovit de o minge venita din senin. Intorcandu-se nedumerit sa vada de unde a venit mingea, isi da seama ca plaja este foarte departe. Doar o voce se aude slab, de pe tarmul aflat in departare: “Neneaaaa, mingeaaaa !”Povestea spotului “Salteaua” dezvaluie in aceeasi maniera umoristica poanta din final: un sudor care se afla pe o platforma, termina de sudat o plasa.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed