Campania promotionala „Skol umple buzunare dintr-o alunecare” si-a desemnat primii castigatori. Petru Calugarianu, Ionel Georgescu, Emil Saracutu si Petru Orasanu au fost rasplatiti pentru fidelitatea lor fata de berea Skol. Marca de bere Skol a lansat in luna martie campania promotionala „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”, prin care ofera consumatorilor sai sansa de a castiga opt premii in bani de pana la 30.000 de dolari fiecare si 150.000 de premii a cate 4 doze de bere Skol. Pana la aceasta ora, patru importante premii in bani au fost adjudecate de catre Petru Calugarianu de 24 de ani, din satul Craciunesti, jud.
Skol a acordat primele premii in valoare de peste 50.000 USD
Articole similare
Parteneri
![Loading RSS Feed](https://www.money.ro/wp-content/plugins/wp-rss-retriever/inc/imgs/ajax-loader.gif)