Turcia şi Grecia sunt cele mai căutate destinaţi pentru sezonul estival 2008

„Şi în vara aceasta, tot Antalya va fi pe primul loc. Avem până la 20 de avioane care pleacă spre această destinaţie din toată ţara, nu numai din Bucureşti. Vara trecută cred că au fost aproximativ 2.400 de persoane, iar în această vara cred că vor merge în Antalya aproape 6.000. Cei care merg aici aleg numai hoteluri de cinci stele, nu pentru că nu am avea în ofertă şi altceva, dar asta preferă”, a declarat propietarul agenţiei de turism Paralela 45, Alin Burcea.

Acesta a precizat că Grecia şi Portugalia vor fi de asemenea căutate în vara 2008. În ceea ce priveşte tendinţele consumatorului român de turism, propietarul agenţiei de turism Paralela 45, Alin Burcea, a declarat că tot mai mulţi oameni preferă să meargă în vacanţe mai scurte de mai multe ori pe an.

Directorul de marketing al agenţiei Marshal Turism , Cristian Ghţă, susţine că printre cele mai căutate destinaţii ale verii 2008 se numără Turcia, Bulgaria, Grecia, Spania şi Portugalia.

„Pe piaţa românească, anul acesta s-a acordat o mai mare atenţie Portugaliei, destinaţie care a fost prezentă în oferta Marshal Turism încă de anul trecut”, a spus Cristian Ghiţă.

Potrivit acestuia, vara românii aleg în mare parte pachetele charter, dar există şi turişti care aleg circuite, croaziere sau sejururi combinate (croazieră plus circuit).

Directorul de marketing al agenţiei J’Info Tours, Cristina Irimia, susţine că printre cele mai căutate destinaţii ale verii se află Spania, Grecia şi Turcia.

„J’Info Tours oferă turiştilor o gamă amplă de vacanţe charter, cele mai atractive destinaţii sunt în Spania (Tenerife, Mallorca, Costa Brava, Barcelona), insulele greceşti Creta, Rhodos şi Corfu şi sudul însorit al Turciei. Sunt foarte solicitate vacanţele în insulele greceşti sau spaniole datorită atmosferei plăcute, relaxării şi distracţiei. Acum 12 ani am introdus seriile charter spre Antalya, iar de şapte ani consecutiv avem destinaţii spaniole în oferta charter. Remarcabil este că zborurile charter au transformat produsul turistic de lux de odinioară într-o vacanţă accesibilă”, a declarat Cristina Irimia.

Potrivit acesteia, anul trecut, 22.000 de turişti au mers cu charterele agenţiei, iar prognoza pentru acest an se ridică la 26.000 de persoane. În ceea ce priveşte preţurile, directorul de marketing al agenţiei J’Info Tours, a explicat că în iulie şi august sunt mai mari decât în iunie şi septembrie, iar în multe destinaţii şi septembrie e vârf de sezon.

Sursa: NewsIn

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed