Vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 8,5% în sezonul cumpărăturilor de Crăciun

Vânzările online din SUA au crescut cu 11% în sezonul de cumpărături de sărbători din acest an, potrivit raportului Mastercard SpendingPulse, subliniind încă o dată rolul pandemiei de Covid-19 în transformarea obiceiurilor de cumpărături ale clienţilor.

Vânzările de comerţ electronic din perioada sărbătorilor au reprezentat 20,9% din totalul vânzărilor cu amănuntul în acest an, arată datele, menţionând că sectorul continuă să înregistreze o creştere, deoarece consumatorii se bucură de uşurinţa de a naviga şi de a cumpăra în confortul casei lor.

”Cumpărătorii au fost dornici să-şi asigure cadourile înainte de aglomeraţia din magazine, discuţiile despre lanţurile de aprovizionare şi problemele legate de de forţei de muncă trimiţând consumatorii online şi către magazine”, a declarat un consultant senior al Mastercard Steve Sadove, într-un comunicat.

Sectoare precum cel al bijuteriilor şi cel al electronicelor au continuat să înregistreze o creştere, deoarece o reducere a cheltuielilor cu mesele în oraş, călătoriile şi petrecerea timpului liber i-a încurajat pe cumpărători să facă alte achiziţii.

Vânzările de bijuterii au crescut cu 32% faţă de 2020, iar vânzările de electronice au urcat cu 16,2%, se arată în raport.

Raportul SpendingPulse urmăreşte cheltuielile combinând activitatea de vânzări din reţeaua de plăţi Mastercard cu estimări de plăţi în numerar şi alte forme de plată, dar exclude vânzările de automobile.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed