3 SIDES TO EVERY STORY: un workshop SMARK KnowHow despre eficientizarea relaţiilor client – research – advertising

În plus, cei trei profesionişti vor prezenta în exclusivitate rezultatele şi modalitatea de desfăşurare a studiului Generatia 40-50, un target cu potenţial suprinzator, aproape ignorat de brandurile şi publicitarii din România.

„Colaborarea noastră şi, implicit, soluţia pe care o propunem, a pornit ca orice revoltă populară – provocată de o nemulţumire generală. O mare parte din activitatea de research ajunsese să fie nefolositoare, atât pentru client, cât şi pentru agenţie. Adina ne-a adus atunci împreună, pe mine şi Raluca, pentru a ne dezbate problemele, moment în care am hotărât să facem împreună un proiect care sa încerce să faciliteze procesul de cooperare dintre agenţia de publicitate, client şi agenţia de reseach. Vrem ca orice research, printr-o interpretare constructivă, să fie o sursă de inspiraţie pentru comunicare şi să conducă la campanii de impact şi relevante pentru oamenii din target”, a declarat Alexandru Dumitrescu, Managing Partner The Brief, Associate Creative Director McCann.

“Pentru a ilustra modul în care soluţia noastră este una folositoare, am făcut ceva care a verificat ipoteza de lucru – un research despre generaţia de 40-50 de ani, care vrea să arate în primul rând cum ar trebui să decurgă un proces ideal. De la cercetarea unui segment de piaţă ignorat în general de mai toţi advertiserii locali, în ciuda ponderii foarte mari din populaţia României, şi până la extragerea informaţiilor relevante pentru business şi comunicare. Exerciţiul ăsta ne-a ajutat să ne dăm seama care sunt problemele reale ale relaţiei client – agenţie research – agenţie publicitate. Şi ne-a făcut să înţelegem căa prejudecăţile de genul “pre-testarea ucide creativitatea” pot fi depăşite foarte uşor, cu mai multa implicare din partea tuturor părţilor”, a adaugat Raluca Oprescu, Managing Partner BrandBody Communication & trainer al workshop-ului SMARK KnowHow.

3 SIDES TO EVERY STORY
propune un set de tehnici eficiente pentru apropierea cât mai avansată a brandurilor de realitatea clienţilor pe care îi vizează, obiectivul principal al workshop-ului fiind dezvoltarea unei gândiri centrate pe înţelegerea pârghiilor care influenţează pozitiv modul în care informaţia obţinută din research este tradusă în strategie de business şi, mai apoi, în strategie de comunicare de brand.

Principalele teme ale workshop-ului SMARK KnowHow vor fi “Traducerea concluziilor unui research în termeni de strategie de business şi de comunicare de brand”, “Integrarea insight-urilor despre consumatori în arhitectura unui brand”, “Activarea mesajelor relevante pentru consumatori în linie cu strategia de comunicare a brandului”, “Adaptarea unui business la un target diferit de cel principal” (şi motivele pentru care o astfel de translatare este benefică), precum şi “Abordarea unui segment de target neobiţnuit: generaţia 40-50 ani”.

3 SIDES TO EVERY STORY se adresează tuturor celor implicaţi în procesul construcţiei de brand şi al elaborării strategiilor de promovare a acestuia – de la marketing şi brand manager, la account manageri din agenţii de research, la creativi şi strategi din agenţiile de publicitate.

Programat pentru 7 octombrie , la sediul IAA (din Calea Victoriei, nr. 126, etajul 3), între orele 10.00 si 18.00, 3 SIDES TO EVERY STORY va găzdui un număr de 25 de participanţi.

Cei care doresc să participe sau să afle mai multe detalii despre workshop pot accesa adresa http://knowhow.SMARK.ro/. Taxa de înscriere este de 800 lei + TVA.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed