Autostrada spre mare începe cu 26 de kilometri de GROPI! Poliţiştii avertizează

0

Autostrada Soarelui începe cu 26 de kilometri de gropi formate la îmbinarea plăcilor de beton din care este construită. Şoferii ştiu că pe prima bandă nu este de mers.

 

Poliţiştii le dau dreptate şoferilor şi ca să evite accidentele au cerut Companiei de Drumuri să repare rapid autostrada sau să restricţioneze circulaţia pe prima bandă în zonele cele mai afectate. Autorităţile spun că au cheltuit anul acesta aproape 116.000 de lei ca să astupe găurile, dar cârpelile nu folosesc la nimic.

 

Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: „Este un fel de muncă a lui Sisif. Noi asfaltăm, dar la un momet dat asfaltul se desprinde de pe beton, pentru că betonul nu numai că nu ţine asfaltul, dar se şi exfoliază împreună cu betonul pus deasupra”.

 

O nouă rundă de cârpeli va începe de luni, cu câteva zile înainte de mini-vacanţa de 1 Mai, când autorităţile se aşteaptă la un trafic de 20- 30 de mii de maşini pe zi. Altfel, şefii de la Drumuri promit al treilea an la rând că la toamnă fac reparaţii capitale între Bucureşti şi Fundulea, dar numai în extra-sezon.

 

Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: „Sperăm ca în septembrie să fie începute aceste lucrări şi vor dura trei ani”.

 

Cu 15 milioane de euro, şefii de la Drumuri vor să dea o nouă faţă autostrăzii Soarelui.

 

Se vor îndepărta 8 centimetri de beton, se vor repara fisurile din dale şi abia apoi se va turna mortar asfaltic. Peste acesta va veni un strat de geocompozit şi abia la final vor fi turnaţi 6 centimetri de asfalt.

 

Autorităţile au planificat reparaţii şi pentru alţi 32 de kilometri, între Drajna şi Lehliu, din autostrada construită între 1983 şi 2012. Lucările pe acel segment vor dura doi ani.