Banii de media ai Vodafone, gestionaţi de OMD

Principalul competitor al OMD în cadrul acestei licitaţii a fost departamentul Team Vodafone din cadrul agenţiei WPP. OMD pierduse contul operatorului de telefonie mobilă în Marea Britanie la începutul acestui an, când acesta se mutase la agenţia Carat. În acest moment, OMD gestionează atât businessul din Anglia, estimat la 58 mil. lire sterline, cât şi contul global de media, care acoperă toate pieţele unde brandul Vodafone este deţinut integral, şi nu prin parteneriate. Vodafone şi-a mutat contul global de creaţie de la BBH la Santo, o agenţie argentiniană susţinută de WPP. În România, contul Vodafone este deţinut în prezent de McCann România. În 2008, Vodafone România a avut cheltuieli brute de promovare de 131,4 mil. euro, potrivit datelor Alfacont.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed