De 15 ani KRUK oferă constant noi soluţii de plată online a datoriilor

0

Când oamenii se împrumută cu sume importante de bani sau rămân cu restanţe mari la plata facturilor diverşilor furnizori, pot ajunge clienţii unor companii de recuperare creanţe.

Aflaţi în astfel de situaţii, au nevoie de sfaturi privind economiile şi plata datoriilor. Mulţi sunt sceptici în ceea ce priveşte posibilitatea de a face economii atunci când au datorii. Adevărul este însă altul. Relaţia dintre cei doi termeni nu este o utopie! Clienţii KRUK au acces la instrumente pentru economisiri reale.

De 15 ani în România, compania KRUK este alături de clienţii săi, pe care îi sfătuieşte inclusiv cum să economisească şi, în acelaşi timp, să poată să îşi plătească ratele. Pe lângă sfaturi utile, compania a considerat că este necesar să le ofere clienţilor săi soluţii şi mai concrete. În acest moment acestea sunt materializate în calculatorul bugetului personal, calculatorul sumelor mici şi fondul de rezervă – instrumente online cu care economiile nu rămân la stadiul de dorinţă.

De 15 ani, compania KRUK susţine abordarea amiabilă pentru soluţionarea datoriilor

Compania a ales să comunice amiabil cu clienţii cărora le gestionează dosarele, angajaţii săi fiind prietenoşi şi binevoitori. În consecinţă, cea mai mare parte a clienţilor sunt deschişi să îşi rezolve problemele pe cale amiabilă, bifând reale beneficii ale colaborării cu KRUK.

Beneficiile pe care le pot obţine clienţii companiei care îşi urmăresc scopul de a ieşi cât mai repede din datorii, le includ şi pe următoarele:

Le este la îndemână să îşi stabilească ratele prin Angajamentul de plată

Angajamentul de plată este un document care din 2020 poate fi semnat electronic. Importanţa sa pentru clienţi este substanţială, având în vedere că le oferă posibilitatea de a semna pentru plata ratelor pe care singuri şi le stabilesc. În fond, clientul KRUK ştie cel mai bine ce venituri lunare are, în funcţie de acestea putând să stabilească rate pe care să le poată plăti. În 2021, aproximativ 6.000 de angajamente de plată au fost semnate electronic.

Au acces la plăţi online sigure

Pentru că în relaţia KRUK-clienţi este important inclusiv confortul celor din urmă, în noiembrie 2018 compania a lansat eKRUK, platforma online în care clienţii îşi pot gestiona singuri datoria, urmând ca în decembrie 2019 să lanseze şi serviciul de plată online din contul eKRUK.

Având în vedere că o parte a clienţilor cărora KRUK le gestionează datoriile nu au conturi pe platformă, managementul companiei a considerat că trebuie să li se pună la dispoziţie şi acestora facilităţi pentru plăţi mai uşor de realizat, online şi sigur. În această idee, în aprilie 2020 a fost lansat serviciul pentru plata online fără înregistrare (pe platforma eKRUK) şi plata prin link.

Ca urmare a politicii proclient pe care KRUK o desfăşoară, în 2021, mai mult de 8.000 de clienţi KRUK au ales să folosească serviciile de plăţi online. Sigur, confortabil şi rapid, clienţii KRUK îşi plătesc ratele la timp, în condiţii care îi avantajează.

Toate aceste beneficii îi motivează pe cei care pot să emită păreri obiective despre KRUK, din proprie experienţă, să spună că sunt mulţumiţi de conversaţiile purtate cu reprezentanţii companiei (93% dintre clienţi), sunt mulţumiţi de modul în care KRUK România le administrează datoria (90% dintre clienţi) şi sunt mulţumiţi de platforma eKRUK (93% dintre clienţi).