Farmec Cluj-Napoca, afaceri în creştere cu 10% în primele şase luni

Compania Farmec Cluj-Napoca a înregistrat o cotă de piaţă cantitativă pe segmentul produselor de îngrijire a feţei de 25,3 %, faţă de 23% la începutul anului, conform rezultatelor Nielsen, raportate pentru intervalul martie-aprilie 2010.

Creşterea a fost susţinută de reinventarea brandului Gerovital odată cu lansarea gamei Gerovital H3 Evolution, dar şi de vânzările produselor AslaVital. Începând cu primele patru luni ale anului, compania are trei produse care şi-au consolidat poziţia de lider pe piaţă. Brandul Gerovital s-a impus pe segmentul cremelor de faţă, cu o cotă cantitativă de 13,8%, în timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se menţine pe prima poziţie, cu o cotă de 15,5 %.

În categoria produselor body care, Farmec este lider de piaţă pe segmentul cremelor de mâini. Directorul general al Farmec Cluj-Napoca, Mircea Turdean a declarat că primele şase luni au fost pe plus daorită dezvoltării constante de produse, fie pentru a completa gamele existente, fie pentru a crea altele noi.

Pentru a doua jumătate a anului, Farmec anunţă alte lansări şi o campanie de comunicare pentru o gamă nouă. Produsele Farmec sunt prezente în ţări de pe toate continentele. Din 2002, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001, iar din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale asupra mărcii Gerovital.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed