Grupul Digi Communications trece pe profit în primul semestru, la un rezultat net pozitiv de 48,4 milioane euro, de la pierderi de 41 milioane euro în semestrul 1 din 2020

Veniturile grupului au atins 694,8 de milioane de euro, în creştere cu 11,5% faţă de prima jumătate a anului 2020.

„Veniturile grupului au atins 695 de milioane de euro, în creştere cu 11,5% faţă de prima jumătate a anului 2020, cu o bază de RGU în creştere cu 15%, ceea ce relevă o majorare substanţială a serviciilor furnizate până la 19,3 milioane de la 16,9 milioane (la 30 iunie 2020). EBITDA ajustată a fost de 251,3 milioane de euro (inclusiv IFRS 16), un progres cu 9%, în comparaţie cu perioada anterioară. 61% din veniturile consolidate au fost generate de activităţile de pe piaţa principală, România, care contribuie cu 70% din totalul unităţilor generatoare de venituri ale grupului”, arată compania.

În ceea ce priveşte performanţa veniturilor, Spania este a doua piaţă, asigurând 24% din totalul veniturilor, urmată de Ungaria (14%) şi Italia (2%).

Rezultatele sunt determinate în principal de creşterea bazei de RGU la nivelul grupului pe toate pieţele. Serviciile de telecomunicaţii mobile au atins 7,1 milioane RGU (+ 1,1 milioane RGU faţă de 30 iunie 2020), serviciile de pay-tv au ajuns la 5,9 milioane (+ 0,6 milioane RGU faţă de 30 iunie 2020) şi serviciile de internet fix s-au situat la 4,6 milioane RGU (+ 0,8 milioane faţă de 30 iunie 2020).

„Obiectivul nostru este să continuăm să furnizăm servicii de calitate la preţuri accesibile şi să investim în dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii electronice fixe şi mobile. Apreciem profesionalismul echipelor noastre şi perseverenţa lor în a asigura continuitatea serviciilor chiar şi în perioade cu provocări”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V.

Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicaţii electronice RCS & RDS, liderul pieţei de internet, pay-tv şi servicii convergente din România, cu operaţiuni în Ungaria, Spania şi Italia. Înfiinţată în urmă cu 28 de ani, compania deţine aproape în totalitate cea mai modernă (de ultimă generaţie) şi extinsă reţea de fibră optică din regiune, depăşind 9,8 milioane de locuinţe în România şi Ungaria (decembrie 2020). În România, Grupul Digi este în prezent cel mai mare angajator din mediul antreprenorial local, cu aproximativ 14.600 de angajaţi (20.000 pe toate pieţele pe care activează).

Conţinutul cross-media al Grupului Digi cuprinde posturile TV Digi4K, prima televiziune cu emisie ULTRA HD lansată în România, Digi 24, DigiSport 1, 2, 3, 4, Film Now (pay-TV), Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel şi Hit Music Channel, posturile de radio Digi FM, PROFM, Dance FM, Chill FM şi platformele de comunicare online reunite sub umbrela DigiOnline.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed