Magistrala 4 de metrou, finalizată la jumătatea anului 2011

‘Avem trei tipuri de lucrări în desfăşurare: motaj cale, instalaţii generale şi finisaje, iar la jumătatea anului viitor vom pune în funcţiune aceste staţii’, a spus Udrişte.

Tronsonul de metrou 1 Mai – Laromet face parte din Magistrala IV de metrou, între Gara de Nord – Basarab – Laromet. Lucrările pentru tronsonul Gara de Nord – 1 Mai s-au finalizat în anul 2000, costurile depăşind 60 de milioane de euro.

Un alt proiect vizează construirea unei magistralei de metrou de 9 kilometri între Drumul Taberei şi Universitate şi Drumul Taberei – Pantelimon care ar urma să fie finalizată în 2015. Consorţiile care vor construi tronsonul de metrou Drumul Taberei – Universitate vor fi selectate în luna decembrie, potrivit Gheorghe Udrişte, directorul general al Metrorex. Suma necesară pentru acest proiect este de 883 de milioane de euro, din care finanţarea directă de la bugetul de stat se ridică la 488 de milioane de euro.

Reţeaua de metrou din Capitală are o lungime totală de 67 de kilometri, structurată pe patru magistrale, 49 de staţii şi trei depouri.

Deşi acoperă doar 3,7 la sută din lungimea întregii reţele de transport public a Capitalei, metroul preia, în medie, între 20 şi 25 la sută din volumul total de călători care utilizează mijloacele de transport în comun

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed