Pepco, pierdere de 15 milioane de euro. De ce

0

Pepco a pierdut 15 milioane de euro! Gigantul polonez de reduceri Pepco a fost ținta unui atac de phishing în Ungaria și a pierdut aproximativ 15 milioane de euro, scrie Reuters.

”În această etapă nu este clar dacă fondurile pot fi recuperate, deși Pepco depune diferite eforturi prin partenerii săi bancari și prin poliție”, a transmis compania. În această etapă, incidentul nu pare să fi implicat informații sau date despre clienți, furnizori sau personal, a adăugat acesta.

Compania, cu sediul central în orașul Poznań, are în prezent peste 31.000 de angajați în 19 țări europene și are o rețea de peste 3.600 de magazine. Pe plan internațional, Grupul Pepco a înregistrat recorduri de vânzări în anul financiar 2022/2023.

Vânzările au crescut cu peste 17%, până la 5,65 miliarde de euro, ca urmare a numeroaselor noi deschideri. Profitul net a scăzut însă cu 41%, la 102 milioane de euro, conform Vienna.at. În toamnă a fost anunțat că Pepco Group, retailerul european cu discount care a emis două avertismente de profit luna trecută, își va încetini programul de deschidere a unor noi magazine, pentru a se concentra pe reconstruirea profitabilității. Pe 28 septembrie, grupul și-a redus perspectivele de profit pentru a doua oară în mai puțin de trei săptămâni, dând vina pe un mediu comercial ”din ce în ce mai dificil” în Europa Centrală și de Est și o pierdere a concentrării din partea conducerii.

Acțiunile Pepco au scăzut cu 27% în ultimul an. În România, Pepco Group a ajuns la o rețea de peste 400 de magazine și vede în continuare un potențial ridicat de creștere, în cadrul strategiei de expansiune în Europa Centrală și de Est. România rămâne a doua mare piață pentru grup, după Polonia, unde deține o rețea de 1.167 magazine. Pepco Group (fostul Pepkor Europe) este controlat de holdingul sud-african Steinhoff International din 2014. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.