Vânzările H&M în România au crescut cu 48% în perioada decembrie-februarie, la 22,5 milioane euro

România se află pe primul loc la nivelul retailerului suedez în funcţie de creşterea vânzărilor în coroane suedeze din primul trimestru , urmată de Singapore, cu un plus de 47%, Croaţia, cu 43%, şi Japonia, cu 40%, reiese din raportul financiar al companiei.

 

În lei, vânzările au urcat în perioada analizată cu 59%. Între decembrie 2011 şi februarie 2012 vânzările H&M România s-au situat la 127 milioane coroane suedeze (15,2 milioane euro).

 

La finele lunii februarie a acestui an, reţeaua companiei număra 22 de magazine, dublu faţă de luna similară din 2012 , din care şapte în Bucureşti, două în Cluj şi câte unul în Arad, Ploieşti, Timişoara, Iaşi, Suceava, Sibiu, Târgu-Mureş, Oradea, Craiova, Constanţa, Brăila, Bacău şi Baia Mare. H&M urmează să mai deschidă în această primăvară un magazin la Botoşani, în Uvertura Mall.

 

În anul fiscal 2012, H&M şi-a dublat vânzările pe piaţa românească, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a opt magazine.

 

H&M a fost fondat în Suedia 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.

 

(Valorile în euro au fost calculate la cursul de joi, 8,36 coroane suedeze/1 euro).

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed