Conform unui studiu realizat de Midia Research şi valabil pentru al doilea trimestru al anului trecut, piaţa de streaming audio numără 523,9 milioane de abonaţi.Spotify este liderul pieţei cu 31% din piaţă, urmat de Apple Music cu 15% şi Amazon Music cu 13%. Pe locul 4, tot cu 13%, este Tencent Music.
Al cincilea jucător din piaţă este YouTube Music. Victimă a strategiilor confuze şi schimbate la fiecare câţiva ani, cu 8% din piaţă, YouTube Music (fost Google Play Music) este mult sub pretenţiile Google.
Per ansamblu, piaţa de streaming muzical continuă să crească. În T2 2021 aceasta creştea cu 26,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
Spotify a pierdut două procente, scăzând de la o cotă de 33% la una de 31% din piaţă.
Serviciul suedez a promis că lansează, până la finele anului trecut, o funcţie de lossless audio, ca Apple şi Amazon, însă nu şi-a ţinut promisiunea şi nici nu a mai comunicat ceva pe acest subiect, fiind, probabil, prea ocupat cu podcast-urile.