Un nivel va fi ”cost mai mic cu toate funcţiile, dar nu fără reduceri de reclame”, în timp ce celălalt va fi ”mai scump, dar fără reclame”, a spus Musk.
În această săptămână, X a anunţat că va începe un test care percepe utilizatorilor 1 dolar pe an în Noua Zeelandă şi Filipine, pentru ”a posta şi interacţiona cu alte postări”.
X a spus că testul face parte dintr-un program conceput pentru a combate spam-ul şi activitatea boturilor. Cei care renunţă vor putea citi doar postările.
Nu este clar dacă abonamentul anual de 1 dolar este unul dintre cele două noi niveluri de abonament la care se referă Musk.
Compania de social media are deja un serviciu de abonament de 8 dolari pe lună numit X Premium.
Utilizatorii care s-au înscris la acest abonament pot obţine bifa albastră pe contul lor, ceea ce înseamnă că a fost verificat şi are alte funcţii, cum ar fi posibilitatea de a edita o postare.
De când a preluat Twitter în octombrie 2022 şi a schimbat brandul în X, Musk a făcut schimbări radicale, inclusiv reduceri ale echipelor de încredere şi de siguranţă şi eliminarea bifei albastre din conturile care nu plătesc.
Bifa albastră a ajutat utilizatorii să identifice conturile autentice aparţinând unor persoane publice.
Musk a restabilit, de asemenea, conturile interzise anterior pe platformă.
Aceste schimbări i-au speriat pe agenţii de publicitate. În iulie, Musk a spus că fluxul de numerar al X rămâne negativ din cauza unei scăderi de aproape 50% a veniturilor din publicitate, cuplată cu ”datorii mari”.
Noile abonamente ar putea fi o încercare de a îmbunătăţi finanţele companiei şi de a deschide noi fluxuri de venituri.
X se confruntă cu provocări din partea servicii de socializare mai puţin mature, cum ar fi Threads şi Bluesky.