Ioana Diaconescu, românca ce-ți ușurează viața în călătoria cu avionul! Reprezintă în România, Grecia, Croația, Ungaria ori Turcia principala firmă de accesorii de călătorie la nivel global

0

Românii călătoresc pe calea aerului mai mult ca niciodată. Și caută, cu fiecare ocazie, să aibă parte de o experiență cât mai bună. Cei ce dau importantă confortului zborului au identificat și cum să-i îmbogățească semnificativ calitatea. Pentru mulți, accesoriile profesionale de călătorie au devenit o variantă ndispensabilă, mai ales că te duc un pic mai aproape de relaxarea oferită de categorii premium precum ”business class”.

La nivel global, astfel de accesorii ce te ajută să-ți ușurezi viața în avion reprezintă o piață de peste 5 miliarde de dolari! Plecând de la experiența sa în marketing dar și din călătorii, Ioana Diaconescu a mizat pe dorința celor ce caută metode confortabile de călătorie și a găsit cele mai bune soluții. Românca ce a ajuns să reprezinte principala firmă de astfel de accesorii la nivel internațional, s-a ocupat cu apariția unor astfel de spații comerciale nu doar în terminalele aeriene din țară, dar și pe cele din Malta, Grecia, Turcia, Croația ori Ungaria.

Pernele cu spumă cu memorie, cu masaj ori gonflabile, gențile de toaletă, portofelele multifuncționale ori gadgeturile electronice nu mai sunt întâlnite doar la turiștii ”de carieră”, conform spuselor celei care a făcut mai vizibile și accesibile aceaste accesorii quality și în România!  

Money.ro: Lumea adoră să călătorească în cât mai mult confort, dacă se poate și cât mai ieftin

Ioana Diaconescu: Călătoria confortabilă e mai mult decât un trend, a devenit un stil de viață. Acum, înainte de a porni la drum, mai nou, pasagerul se asigură că are cele mai inovatoare și practice accesorii de călătorie. Confortul lui contează la fel de mult ca destinația. Că esti globetrooter ori simplu călător, astfel de accesorii vin cu rolul de a transforma orice călătorie într-o experiență mai bună. Lumea care călătorește în ziua de azi nu mai acceptă compromisuri atunci când vine vorba de propriul confort.

A fost un pas mare până la deschiderea în România a unor spații cu soluții pentru pasionații de călătorii? De când a devenit atractivă piața noastră pentru producătorii de astfel de accesorii?

Datorită apetitului crescut pentru turism, România a început să se distingă pe piața accesoriilor de călătorie. Nu a fost un pas mare deoarece statisticile recente arătau o creștere semnificativă în vânzările de accesorii de călătorie. Acest lucru poate fi atribuit atât românilor care valorizează explorarea altor locuri de pe mapamond, cât și atractivității crescute a țării ca destinație turistică. De la perne de călătorie pentru gât cu spumă de memorie și mesaj, la adaptori universali, există în ofertă ”must have”-ul de care are nevoie orice aventurier care vrea să exploreze România ori alte țări în cel mai confortabil și practic mod.

Românii care călătoresc preferă accesoriile ieftine ori scumpe?

Surprinzător, trendul în rândul românilor pasionați de călătorii este orientat tot mai mult spre investiția în accesorii de calitate superioară. Se observă o apreciere crescândă pentru produsele durabile și funcționale, care oferă nu doar confort, ci și siguranță și eficiență pe parcursul călătoriilor. Acest schimb de preferințe poate fi atribuit unei conștientizări mai accentuate a importanței calității, dar și a impactului pe termen lung al unei alegeri sustenabile. În plus, dezvoltarea tehnologică a accesoriilor de călătorie a sporit atractivitatea acestora, oferind funcții inovative care justifică o investiție mai mare. De la borsete sau portofele cu sistem RFID până la accesorii ergonomice și perne cu masaj la gât, românii călători par să fie dispuși să plătească mai mult pentru un plus de calitate și confort.

Cam ce cifra de afaceri reprezintă o astfel de piață la nivel continental ori mondial?

Piața globală a accesoriilor de călătorie era de așteptat să înregistreze o valoare de piață de 55,29 miliarde USD în 2023 și se așteaptă să acumuleze o valoare de piață de 103,8 miliarde USD prin înregistrarea unui CAGR de 6,5% în perioada de prognoză 2023-2033. Piața accesoriilor de călătorie a înregistrat un CAGR de 5% în perioada istorică 2018-2022.

Ce produse înregistrează cele mai multe comenzi în România?

Produsele care se bucură de cele mai înalte cifre de vânzare includ, în primul rând, pernele ergonomice pentru gât, care conțin spumă cu memorie. Acestea oferă uneori funcții suplimentare precum masajul și sunt dotate cu glugi ce pot servi drept măști pentru somn. În continuarea listei se află pernele care se pot umfla, măștile de ochi pentru somn, dopurile de urechi pentru reducerea zgomotului, borsetele de securitate dotate cu tehnologia RFID, adaptoarele și încărcătoarele, ghiozdanele și gențile care se pot plia pentru a economisi spațiu precum și lacătele omologate de TSA pentru bagaje.

De ce sunt recomandate accesoriile de la firme consacrate?

Firmele cu experiență în domeniul accesoriilor de călătorie au avut timp să își perfecționeze produsele și să asigure o calitate constantă. Acest lucru înseamnă că, atunci când cumpărăm de la aceste branduri, putem avea încredere că produsele vor fi durabile, și vor rezista la rigorile călătoriilor frecvente. De asemenea, dacă vorbim de o companie cu un istoric bogat în industria de profil, pot spune că aceasta este mereu la curent cu cele mai noi tendințe și tehnologii, oferind accesorii inovatoare care să îmbunătățească experința de călătorie. De altfel, firmele cu experință au adunat de-a lungul timpului recenzii de la clienți reali care pot fi folosite drept indicator al fiabilității și calității produselor lor iar tot mai mulți români contribuie la astfel de statistici, inclusiv la capitoul sustenabilitate.

…însă sustenabilitatea materialelor vine cu un alt preț!

Lucrez pentru un brand din pionieratul sustenabilității pentru accesoriile de călătorie, reflectat și de numărul de disctincții obținute. Mai presus de preț este un angajament față de protecția mediului și promovarea unui mod de viață responsabil. Schimbările pozitive încep cu alegerile pe care le facem ca indivizi și companii, și sunt fericită că oamenii fac aceste alegeri în mod conștient. Pe fiecare aeroport sunt circa 140 de accesorii de călătorie ecologice. Mulți clienți aleg să devină parteneri în misiunea noastră de a face lumea un loc mai bun.

Când ai țintit acest domeniu și cum ai ajuns să reprezinți filiale din mai multe țări europene?

Activez de peste un deceniu în sfera marketingului. În cadrul companiei pe care o reprezint și care este lider global (are filiale pe cinci continente), m-am concentrat inițial pe expansiunea afacerii în România. Ulterior, în baza rezultatelor, mi s-au încredințat responsabilități  pentru alte țări, astfel că în prezent coordonez activitățile în țări precum Ungaria, Malta, Grecia, Turcia, Croația. Aprofundând piața, am câștigat o perspectivă valoroasă asupra preferințelor consumatorilor din diverse culturi. Colaborarea strânsă cu Daniel Levin, CEO-ul, și Avi Levin, fondatorul companiei, mi-a oferit o perspectivă valoroasă asupra inovației și strategiei în industrie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.